fredag 15 december 2017

Snart

Melina

Det känns overkligt, fullständigt ogreppbart, att på tisdag är skolan slut för terminen. Gårdagen var otroligt lång och påfrestande men den resulterade också i att både fysikredovisning och biologiprov kunde bockas av, liksom engelskainlämningen idag. Nu kvarstår bara ett arbete i biologin som ska redovisas på tisdag, och efter det är det jullov, en frihet att göra vad man vill under två veckor. Vet ni vad? Jag har till och med lämnat in min mattebok, den sista jag någonsin kommer ha i min ägo. Fantastiskt.

Jag tycker om fredagar, de är ganska bra schemamässigt för mig och dessutom är fredag eftermiddag den enda eftermiddag jag varje vecka i teorin kan ägna åt annat än studier utan att få dåligt samvete. Idag blir det verkligen inga studier, utan tvärtom något åt det mer festliga hållet! Olivia fyllde år igår så planen är att vi ska träffas ett stort tjejgäng ikväll för att ta en drink, och att vi sedan ska gå ut och dansa tror jag. Sådant är ju alltid kul så så länge jag lyckas hitta något att ha på mig gissar jag att kvällen kommer vara något värt att se fram emot!


Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar