måndag 11 december 2017

Fantastisk helg

Godmorgon världen! Jag har precis släpat mig upp ur sängen. Idag på morgonen var det frivilligt arbete hemifrån med att förbättra en text vi lämnat in i biotekniken, så det har jag gjort från sängens varma ljuvlighet. Nu blir det några final touches innan jag skickar in den och efter det frukost och julkalendern innan det är dags att trotsa snöovädret och ta sig in till skolan för biologi, dagens enda lektion som resultat av upplägget nu på morgonen.

För min del har det varit en superbra helg. Jag har varit med kompisar, i fredags åt vi på Taco Bar och efter det var det lite födelsedagsfest hos Jesper som fyllde 19 i veckan. I lördags gick vi ut och dansade, vilket var jätteroligt, och igår tog vi det mest lugnt. I lördags morse passade jag också på att köra lite (håller fortfarande på att vänja mig vid att sitta själv i bilen haha) och jag och Benjamin åt då sushi på torget och kollade efter lite julklappar och så, mysigt! När vi var klara körde vi vilse, men vi hittade hem tillslut haha!

Emelie

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar