torsdag 23 november 2017

Torsdags-update!

Hej! Jag har nyligen satt mig på en 20 minuter sen buss och har därmed äntligen börjat röra mig hemåt. Det har varit en lång dag som började med att jag hade labb-tid så tidigt att jag fick åka hemifrån 06.20, efter det har det varit skola som vanligt och därefter en körlektion i stadstrafik, mörker och ösregn. Fantastiskt! Som ni säkert förstår ska det bli otroligt skönt att komma hem för en varm dusch, middag och lite lugn och ro (även om jag måste få gjort lite plugg idag).

Veckan i övrigt har varit ganska vanlig, förutom att vi hade ett studiebesök igår och med pendling (som försvårades pga det lilla snöfall som ägt rum dagen innan) och allt skulle man kunna säga att det tog hela dagen. Det blev som tur var en lugn och bra kväll där jag först träffade Emelie en liten stund och sedan var med Benjamin!

Just nu håller jag på att planera inför helgen, antagligen kommer jag hänga med någon kompis imorgon och träffa Benjamin på lördag (Vi har planerat bio-date!), samt köra en hel del. Det gäller att ligga i nu så jag inte hinner glömma av hur man gör innan provet haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar