onsdag 15 november 2017

En slitsam långhelg!

Halloj! Onsdag idag, det har varit en ganska lugn sådan: jag har fixat med lite grejer och nu på kvällen fikade jag och Moa i hennes bil. Mysigt!

Jag tror och hoppas att det här är mitten av en bra vecka. I måndags hade jag mitt biologiprov, så stressen över det (bortsett från resultatet) är släppt, vi har sammanställt resultat för GA och kan nu äntligen komma vidare, och i tisdags hade vi en mysig foto-lektion där vi mest diskuterade projektet och kollade på varandras bilder. Som resultat av EU-toppmötet (som ska hållas bara en busshållplats från vår skola) började trafiken i staden läggas om idag, och det ska därför vara svårt att komma fram tills det hela är avklarat på fredag; Därför har vi hemma-studier torsdag och fredag (och idag, men det har vi ju alltid på onsdagar). Det är väldigt skönt med ”ledigt” för jag måste verkligen plugga fysik och det kommer vara en stor fördel att ha tillgång till kaffe och några timmars extra sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar