tisdag 3 oktober 2017

Överkomlig läxa

Hej! Jag har precis satt mig ner och känt något slags lugn över att dagens sista läxa var att fixa lite bilder (för fotokursen) och tryckt tillbaka vetskapen om att vägen till fotoläxan var lång och full av integraler. På torsdag har jag matteprov så det gäller att ligga i nu de sista dagarna, det är sista provet inför nationella så jag är både livrädd och förväntansfull. Snart, snart är det över!

Det har inte hunnit hända så mycket än i veckan så jag tänkte dela med mig av några av bilderna jag tog på foto-lektionen förut och önska er en fortsatt bra vecka 40! Angående blogg-appar
 har jag inte hittat några men det verkar som att man kan blogga från webbläsaren, hur smidigt det blir lär märkas inom kort!

Dagens uppgift var praktiskt taget att leka runt lite med kamerans olika inställningar därför fick jag Melina att hoppa runt lite och vifta på armarna (om ni undrar vad hon håller på med) haha.



Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar