måndag 9 oktober 2017

Morning!

Godmorgon! Jag sitter just på nu på bussen och ser solen gå upp över havet, om en timme och tjugo minuter börjar dagens första lektion. I eftermiddag ska jag ta mig igenom en debatt om genetik som jag suttit och kämpat med i helgen, grupparbete at its finest. 

Förutom att jag fått sitta och slita med argumenten har helgen varit väldigt bra: i fredags ställdes det till med festligheter, jag träffade massor av gamla vänner och pratade minnen i timmar. Det var inte förrän sent (eller tidigt, beroende på hur man ser det) som jag kom hem, nöjd och glad och framförallt tacksam över att jag äntligen fått en någorlunda plugg-fri helg! I lördags blev det som följd av fredagens sena kväll soff-mys med Benjamin, vi såg några filmer (alla bra) och åt chips. Igår stannade han hos mig fram till eftermiddagen och höll mig sällskap när jag satt och skrev rad efter rad, helt frenetiskt och bubblande av irritation. På kvällen tittade Emelie förbi och modellade lite för min fotoläxa, kul!





Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar