måndag 4 september 2017

Lunchdate med mig själv

Hej! Jag har precis ätit en lite halv-snabb sushi och ska snart tillbaka till skolan som inte behagade servera ätbar mat. Jag har en lektion kvar för dagen (biologi) och sedan ska jag raka vägen hem! Senare ska jag plugga lite och jag ska eventuellt träffa Benjamin. Resten av veckan kommer följa ungefär samma mall: skola, läxor, Benjamin, upprepa!


Det känns som hösten är här nu, eller som att den åtminstone är på god väg. Så fort skoskaven lagt sig ska jag skickra ihop några snygga höst-outfits och börja använda mina boots. Idag kör jag dock på gummi-sliders som jag köpte i Grekland, och endast tänkte använda i Grekland (och på stranden typ), men så var det tvunget att bli för min skoskav krigade tårar till ögonen även i de mest bekväma och "ingådda" adidas-sneakers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar