lördag 8 juli 2017

Folk fyller år, och det är jättetrevligt!

Tröttheten har tagit över mig. Efter att ha stirrat ut i tomma intet vid en busshållplats för att en stund senare lyssna på Blu Ivys freestyle vid nästa, tog jag mig äntligen hem. Nu återstår borttagning av smink och tandborstning, sedan kommer jag troligtvis somna direkt. Skönt! 

Kvällen har varit bra, jag var hos Emma tillsammans med fredagsfika-gänget och några av hennes andra kompisar, för att fira Emmas födelsedag (som var igår). Det bjöds på god mat och ambitiös efterrätt, och givetvis trevligt sällskap och allt sådant där! Det var en lyckad kväll helt enkelt!


Imorgon blir det mer födelsedagsfirande, denna gång på förmiddagen då Ellen har bjudit hem oss för att avnjuta födelsedagsbrunch. Det blir säkert jättetrevligt men för att försäkra en god stämning (tiden till trots) bör jag nog ta en pre-brunch-kaffe innan jag ger mig av till tillställningen.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar