onsdag 28 juni 2017

Rutinlös

I måndags hade jag planerat att lägga mig tidigt men det hela slutade med ett kort bil-äventyr till banken med Emelie och Amanda, samt en mini-filmkväll med tjejerna där vi såg Narnia (Häxan och lejonet). Igår slappade jag hemma, kanske främst för att böckerna jag påbörjat tråkar ut mig på respektive sätt och att vädret är oroligt dåligt. På kvällen kom Emelie hit och vi såg en film som heter Precious och spelade Buzz.


Idag har jag, motiverad av det grådassiga vädret, påbörjat en för mig ny serie: Girls. Hittills har jag ingen egentlig åsikt men den har inte wow-at mig så att säga. Övriga aktiviteter idag: jag har beställt hem en jeanskjol (som jag letat!) och börjat läsa i min bok med körkortsteori, hittills har den uppmanat mig att inte köra på barn och att titta på vägen, typ. Snart ska jag ut och köra en sväng, det känns lite sorgligt att det är min enda rutin förutom att sova mellan två och halv ett, me nästa vecka kommer det antagligen att förändras något.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar