måndag 26 juni 2017

Ärenden ✔️

Hallå! Det har varit en ganska lugn dag men trots det känns det som jag fått mycket gjort. Jag gick upp tidigt, tog bussen till centrum (som förövrigt var helt fyllt av turister, rea-handlare och Coldplays konsertpublik) där jag bytte storlek på blusen jag skulle bytt igår (den fanns inte inne i affären jag besökte då) och fyllde på mitt busskort. Efter ett par timmars svettigt armbågande mellan hyllor av kläder jag i slutändan inte ville ha, och efter att ärendena var fixade, mötte jag upp Amanda som snällt såg på (och höll mig sällskap) medan jag åt sushi. Därefter tog vi följe hem! 


Väl hemma lade jag mig och halvsov tills det var dags att gå ut och övningsköra. Det blev en lång körning idag, något som var nödvändigt med tanke på att jag inte kommit så långt än (och dessutom har fått börja om efter uppehållet på nästan ett år). Körningen kändes ganska bra idag och nu är jag om möjligt ännu tröttare än tidigare, nu blir det nog någon film för min del innan det är dags att krypa till kojs! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar