söndag 30 april 2017

Valborg

Valborg, namnet på en bra låt och nu även på en bra dag. För ett par timmar sedan anlände jag och Benjamin hos hans mamma, där vi ska spendera kvällen som hundvakter. Hittills har vi hunnit med att dricka lemonad med is i solskenet på balkongen och att äta medhavd sushi. Vi ska snart ut på promenad med hunden, som just nu snarkar högt vid min sida, i soffan. Efter det ska jag plugga lite (jag skulle inte vilja påstå att det är något jag längtar efter), och sedan blir det filmmys. Det blir bra, vi har köpt massa godsaker så jag håller tummarna för att vi blir välsignade med en bra film också!


Igår åt jag också gott och hade det bra. Efter dagens pluggpass mötte jag upp Emelie och åkte därefter till André. Dit kom även några av de som varit med kvällen innan i sjöboden: andra André, Marcus och Albin. Vi åt bl.a. prinsesstårta och chokladbollar, och spelade Med Andra Ord. Kul! Lite senare följde Emelie med hem till mig där vi åt hamburgare, kollade på gamla filmer och såg två dokumentärer. Även Amanda kom förbi på kvällen, men hon tyckte inte dokumentärerna var så spännande, och somnade istället i min soffa! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar