onsdag 12 april 2017

Spring Breakers och Får

I morse vaknade jag tidigare än Benjamin tyckte var mänskligt: jag traskade upp och gjorde något halvproduktivt. Senare kollade vi på Freaks and Geeks och åt supergod matpaj, mammas specialitet. Resten av dagen, efter att Benjamin gått, gjorde jag lite av varje, jag försökte till och med tvinga ut mig själv på balkongen, men det blåste så kallt så det blev en kortvarig visit. Runt tre tog jag och Emelie en promenad, kollade på får och frös i vinden. Sedan gick vi till mig och drack O'boy innan jag åkte jag vidare till Axel H och såg en film med honom, Gustav och John. Vi såg Spring Breakers, filmen jag och tjejerna tänkte se på bio en sommar för några år sedan, vilket vi blev nekade då det visade sig vara 15årsgräns på den. Vi var väl 14 och 11 månader kanske? Jag minns inte, det är bara känslan av förlorade pengar och irritation som suttit kvar. Hursomhelst gillade jag filmen starkt, jag skulle beskriva den som vulgär på ett vackert sätt. Japp, typ så!






Nu ska jag äta något och sedan sova, imorgon har jag saker att göra, trevliga sådana! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar