onsdag 5 april 2017

Ordningen är återställd

Ordningen är återställd. Min telefon är sedan igår tillbaka hel och ren, och sedan idag klar för användning. Skönt! Något annat som är positivt med den här dagen är att jag inte har behövt plugga så mycket. Jag gick upp tidigt och gjorde matte och kemi, och sedan städade jag och såg en halvdan film. För mindre än en kvart sedan låg jag och läste lite, för att jag ville (!) och drack iskaffe. Nu har jag precis konstaterat att mina naglar för tillfället är för långa för att spela gitarr med. Jag har inga vidare planer för dagen, men jag ska nog försöka mig på en manikyr av något slag, då mina naglar är otroligt tråkiga, sedan får vi se!

Vad mer har hänt sedan jag skrev sist? Inte så mycket faktiskt. Jag var med Benjamin igår, vi åt sushi och började kolla på en serie jag tidigare trott var en film: Freaks and GeeksIdag kom facit till högskoleprovet så jag räknade ut min sk. råpoäng, vilken förvånade mig. Tydligen gick matten, som jag var så nöjd med, jättedåligt. Svenskan gick bättre men totalpoängen kommer dras ned av matten, så det spelar typ ingen roll. Oh well, nästa gång blir det mer på riktigt, då ska jag plugga innan, så då kommer det minsann bli ändring på de här medelmåttiga resultaten (sade hon ödmjukt)!


Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar