söndag 5 februari 2017

Söndag kväll

Den här helgen flög förbi. I fredags kom jag trött och sliten till Amanda för ett resemöte med tjejerna. Över lite snacks och dricka kom vi fram till ett och annat och efter själva planerandet var färdigt för dagen hade de som kunde stanna kvar en jättebra kväll. Vi hade barnsligt kul och skrattade massor! Jag somnade gott när jag kom hem.

Igår (lördag) tog jag sovmorgon, jag åt god frukost och tog det lugnt. På kvällen kom Benjamin hit och vi åt tacos och kollade på en film med mamma och pappa. Filmen, som hette Chappie, var bra, väldigt annorlunda. Temat "annorlunda" fick färga kvällen då jag och Benjamin började titta på serien Santa Clarita Diet när filmen tagit slut. Serien är lite underhållande, men inget speciellt direkt: något att ha på i bakgrunden när man koncentrerar sig på annat, typ.

Idag har jag varit med Benjamin på dagen och på kvällen åkte jag till Ellen och pluggade lite, samt åt kakor, med henne och Emelie. Trevligt (trots läxorna)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar