måndag 20 februari 2017

Positivitet och trötthet!

Hej! Efter en veckas lov var det dags att återvända till skolan och vardagen. När jag kom hem idag efter min första dag tillbaka, var jag helt tömd på energi, kanske för att jag hade svårt att somna igår, kanske för att jag inte riktigt är fri från min förkylning än, eller kanske för att det helt enkelt var måndag idag! Hursomhelst var jag väldigt glad att kunna slänga mig i soffan när jag kom hem förut (efter en timmes plugg..)! 

Idag har det faktiskt inte hänt så mycket: i skolan såg vi film och jag fick respons på en inlämning, det gick bra, vilket var väldigt skönt att höra eftersom jag jobbat extra hårt med just den uppgiften (och för att det känns som man sällan får känna sig nöjd med det man gjort, utan alltid måste hoppa på nästa grej och vara ännu bättre). När jag kom hem blev det mest Drag Race och te! 

Nu ska jag kolla vidare på en dokumentär jag satt igång alldeles för nära läggdags och sedan sova. Förhoppningsvis delar morgondagen med sig av energi och bättre väder! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar