onsdag 22 februari 2017

Skorna är här!

Hej! För tillfället ligger jag i min säng, det har varit en ganska vanlig onsdag med plugg hemifrån, serietittande och nu senast, en dusch! Jag är återigen utmattad och jag förstår inte riktigt var den här plötsliga tröttheten kommer ifrån! Igår var jag så trött att jag somnade i soffan och knappt kunde förmå mig att resa mig upp för att åka till Benjamin. 


Trots att jag knappt var vaken lyckades jag ta mig till Benjamin och till och med plocka upp ett paket på vägen (det var väldigt stort och otympligt, så att frakta det på moppen var minst sagt en bedrift). Det var mina bal-skor och mitt diadem som anlänt och jag är nöjd med allt! Väl hos Benjamin halvsov jag lite i hans knä innan vi tillslut orkade ta oss ut i kylan för att köpa mat. Det blev lite vardagslyx i form av en hemma-date med Netflix och thaimat, mysigt! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar