torsdag 16 februari 2017

Ett sjukt lov!

I lördags sa jag att jag inte mådde så bra,  det blev värre. Under helgen låg jag i feberfrossa och sov bort timme efter timme. Veckan som följde började i en obarmhärtig förkylning och nu börjat minska i kraft. Pga sjukdomen har jag inte hunnit plugga, och därför kommer jag inte heller kunna vara så mycket med kompisarna de sista dagarna. 

Lovet blev alltså inte riktigt som jag tänkt, men det har i alla fall varit skönt med en paus. Bara att få sova ut har varit en välsignelse! Sedan har det ju faktiskt hänt lite bra grejer i veckan också: jag hämtade ut min balklänning från posten och har idag beställt skor och en håraccessoar till! I tisdags spenderade jag en (förkyld) alla hjärtans dag hemma i soffan men världens bästa Benjamin, som riskerade sin egen hälsa för att komma hit och hålla mig sällskap. Innan jag fick reda på att jag var sjuk på riktigt och inte bara hade sovit dåligt, hade jag dessutom en mysig morgon med tjejerna (film och brunch), så jag klagar inte för mycket! 
Alla hjärtans dag



Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar