lördag 18 februari 2017

Bokat och klart!

Hej på er! Mitt lov började ganska dåligt, men blev gradvis bättre. Igår kände jag mig tillräckligt kry för att lämna huset, så jag åkte till stan tillsammans med några av tjejerna. Vi var främst där för att besöka en resebyrå angående vår tänkta tjej-tripp, men vi kollade även lite i affärer och tog en snabb lunch, thai. Eftermiddagen spenderade jag i soffan med Tom Sawyer (nu även känd som 246 sidor av ren smärta) och lite senare begav jag mig till Amanda där vi (de som varit i stan och Ebba) spelade lite spel och pratade om resan och vad vi kommit fram till under dagen. Vi drog oss hemåt vid midnatt och tolv timmar senare satt vi återigen runt Amandas köksbord, denna gång mer förväntansfulla, för att boka resan. Allt gick snabbt och smidigt, och nu har vi bara den jobbiga biten kvar — väntan! 

Bild från min senaste resa, USA.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar