fredag 20 januari 2017

Koffeinabstinens och bioförhoppningar

Efter en lång vecka blev det äntligen fredag. Jag började dagen med att äta frukost med Benjamin, som sovit över hos mig, och sedan tog jag min tidiga buss till skolan. De som ansvarar för kollektivtrafiken har fått hjärnsläpp och ändrat massor av busstider och rutter, vilket gör allt mycket jobbigare för mig och många andra. Hursomhelst, när jag kom till skolan märkte jag att något var på gång, snart fick jag veta att vi skulle ha mittkursprov i spanska läs- och hörförståelse. Jag tror det gick helt okej, men jag vågar inte hoppas på något toppresultat.
Utsikten från mitt matteklassrum
Nu ska jag hem, fräscha till mig lite och äta (och dricka kaffe!! Mitt huvud exploderar snart!). Sedan ska jag åka in till stan igen, denna gång för att gå på bio med Emelie. Vi ska se filmen Split som har premiär idag! Jag vet inte så mycket om den, men Emelie verkade taggad så jag tror och hoppas att den är bra! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar