torsdag 8 december 2016

The Crown suger

Nu finns två nya bockar på listan och imorgon tillkommer en tredje. Imorse filmade vi vår svenskapresenation som nu ska klippas (av någon annan än mig, thank God!) och på eftermiddagen genomförde vi salskrivningen i engelska. Nu i kväll har jag pluggat inför salskrivningen vi tydligen ska ha i spanskan imorgon, och som jag inte ens kände till förrän igår. Förutom det har jag mest försökt återhämta mig efter dagen som gått (med all rätt)! 

Jag har nu, efter 8/10 avsnitt, kommit fram till att serien The Crown inte är något för mig. Jag har väntat och väntat på att den ska komma igång och att något spännande ska hända, men icke! Klimaxet i ett avsnitt kan t.ex. vara att någon är sjuk eller ännu värre, har ett love interest. Den är med andra ord långdragen, tråkig och händelsefattig. Jag är riktigt besviken! Jag ska försöka leta upp något nytt att kolla på, men jag vet inte riktigt vad jag känner för.. Jag får kika runt efter lite rekommendationer helt enkelt!


Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar