fredag 23 december 2016

Snart är det dags!

Sedan jag fick lov i tisdags har jag varit helt utmattad. Jag antar att det inte är så konstigt när man äntligen får vara ledig efter så mycket jobb och slit. Därför har jag inte heller tvingat mig att komma igång med pluggandet än, eller att göra något ansträngande alls för den delen. Jag har mest varit med Benjamin! Igår kom han hit på kvällen och kollade på (Disneys) Kejsarens nya stil med mig, och idag år vi frukost på sängen. Mysigt! 

Just nu gör jag inte så mycket, jag funderar på att börja kolla på en ny serie, men med tanke på att det faktiskt är da'n före doppareda'n, kanske Polarexpressen är mer passande som kvällsunderhållning? Ja, nu är det nära: familjen står och förbereder julbordet i köket, mina naglar är målade med julmönster, och imorgon är det äntligen dags för självaste julafton! Kul!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar