måndag 19 december 2016

Sista lektionen för terminen

Idag är terminens sista skoldag och imorgon har jag julavslutning. Veckorna har flugit förbi i en rasande fart, men det har samtidigt känts olidligt långsamt att ta sig från augusti hit. Oavsett hur det egentligen var, är vi här nu! 

I helgen har jag skrivit en historiainlämning som jag ska korr-läsa och skicka in idag. Jag har också varit med Benjamin, vilket var roligare. I lördags kväll såg vi en film, Million dollar baby, som jag tycker att ni ska se genast! Den handlade i stort om boxning (och mer, som jag inte vill spoila), och jag måste säga att den tog mig igenom många känslor. Den var mycket välgjord och väldigt träffande, både i det glada och det sorgsna. 
Innan jag gick till Olivia i fredags.

Idag ska jag träffa Joel G en snabbis efter skolan. Jag vill bara släppa på stressen lite och kolla i affärer, förbereda lite för framtida inköp osv. Det blir trevligt! Inget kan avreagera en som en bra shoppingrunda. Senare ska jag förhoppningsvis träffa Gustav och Axel H, men först måste jag fokusera på att skicka in historian! 

Btw: 
Jag har nyss börjat kolla på en dokumentärserie om hip-hop på Netflix. Den är mycket välgjord och väldigt intressant, så om ni är intresserade, eller bara inte har något att se just nu, se den! Hip-Hop Evolution heter den! 

Puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar