torsdag 15 december 2016

Secret Santa

Hej! Nu har jag fixat bilderna från gårdagens Secret Santa hos Linnea och självklart delar jag dem med er! Vad vi gjorde var att alla fick en person att köpa en julklapp till för en viss summa pengar, vem som köpte till vem hölls hemligt. Alla skrev också ett julrim som handlade om personen och satte på klappen man köpt. När vi alla samlades lade vi paketen under en filt (så att man inte skulle se vem som tagit med vad) och när vi drog av filten valda alla varsitt paket (jag tog givetvis det största) och läste rimmet som stod på det. Vissa fick sitt eget paket redan från början medan andra fick läsa rimmet för att sedan lämna vidare det! När vi var klara med julklapparna var alla nöjda och glada och vi passade på att mysa ytterligare genom att äta av det goda bakverk som Melina tagit med sig. Det var minst sagt en lyckad kväll

Till gruppens banan- och handkrämsfantast Melina köpte jag en banandoftande handkräm i bananförpackning!
Vissa rim var lite för spot on, därav censur, haha! Här är den supermysiga julklappen jag fick av Linnea: te och en temugg!
Vem den här var från kunde vi lätt lista ut... Om man förenklar formeln står det EMMA (som klappen var till)!
Vi hade lite problem med att tyda den, haha! - En rättfärdigad förvirring!
Världens största mjölkchokladälskare (Emma) fick en chokladkaka med 100% kakao.. Den byttes snart mot Marabou!
Skräckblandad förtjusning: en chokladkalender med minion-motiv!
 Puss! ♥  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar