måndag 26 december 2016

Jul igen!

Hej på er! Gårdagen var bra för min del: lugn och skön! På dagen höll jag mig hemma med en kaffekopp i handen och på kvällen kom Benjamin hit och såg två filmer med mig, båda bra! Idag däremot, har jag varit iväg hela dagen. Först gjorde vi (familjen) lite ärenden och sedan åkte vi till farfar för att fira jul. Vi fick jättegod mat och efterrätt, julklappar, hundmys och gott sällskap!
Nu är jag hemma och har precis ätit kvällsmat framför Kalle och chokladfabriken. Det kommer vara macka med julskinka och senap som gäller ett bra tag framöver, haha! För tillfället ligger jag och lyssnar på stormen som härjar utanför, det ska bli spännande att se vad som klarat av att stå kvar över natten imorgon. Förhoppningsvis blåser inte huset iväg, även om det nästan känns så just nu! 
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar