lördag 10 december 2016

Fix och trix

Hej hej! Just nu sitter jag och försöker minnas texter tillräckligt bra för att sjunga med i låtar jag inte lyssnat på på ett tag. Jag har nyss blivit klar med att fixa lite bilder som togs omkring tiden då jag stod utan Photoshop! 

Idag har jag pluggat matte och planen för morgondagen ser likadan ut. Det gäller att ligga i nu innan provet! Igår blev det dock inte något hårdplugg för för det första var jag sjukt trött efter veckan (som förde med sig fyra examinationer) och för det andra var jag med Emelie på kvällen. Vi kollade på The Shining och jag åt chips (Hon gillade tydligen inte den sorten, så jag fick offra mig och äta dem själv..). Efter filmen kollade vi lite i min nyanlända skolkatalog och sedan blev det Singstar tills familjen ville gå och lägga sig och vi var tvungna att väsnas lite mindre. 

Jag tänkte att eftersom jag ändå har fixat lite bilder bjuder jag på ett par av dem!


KoolKidz

Av deras swag att döma gissar jag att det är holländsk rap eller Maskinen-låtar som framförs här.



Puss! ♥  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar