söndag 16 oktober 2016

Spelkväll hos Linnea

I fredags åkte jag hem för att plugga efter skolan, men hann inte med så mycket förrän det var dags att åka igen. Jag köpte med mig lite dricka och åkte till Linnea för att spendera kvällen med att spela sällskapsspel tillsammans med henne, Emma, Melina, Corrynna och Elias. Det blev frågespel, Cards Against Humanity, Settlers och Med andra ord, och godsaker som dricka, chips och choklad till det. Det var en lyckad kväll, trots att jag spillde dricka över ett av spelen så att vi var tvungna att avbryta för att torka upp.. Som tur var var det inte det jag lånat av Emelie haha..

Jag tog 00.30-bussen hem och tog följe med Melina en bit. Det var ganska lagom tror jag, för jag var svintrött när jag kom hem.


Melina

Linnea

Emma



Corrynna

Här torkar vi upp äppelcider från spelet..
Spelet, innan olyckan.

Nästa morgon gjorde vi god frukost med varm O'boy och bacon hemma, och efter den dos av förmiddagsplugg jag kunde förmå kom Benjamin hit. Vi var själva hemma på kvällen och åt tacos och chips framför Luke Cage. Mysigt! Idag åt vi lunch hos hans farmor och efter det återvände jag hem till fysikboken som stressar mig mer och mer. Veckan som kommer lär bli mardrömslik men jag planerar att överleva den. Wish me luck!

Puss! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar