tisdag 11 oktober 2016

Shopping!

Halv nio började vår första och enda lektion idag. Den slutade klockan halv elva och min nästa buss hem skulle gå tjugo i ett. Visst var det lite segt, men att underhålla mig själv i stan är en av mina talanger.

Jag började med att leta efter en halloweenkostym. Den jag hade tänkt köpa först var lite genomskinlig, så jag gav upp den och köpte en annan istället! Nu ska jag hem och leta tillbehör på vinden! När dräkten var inhandlad köpte jag ett par lösögonfransar från Nyx, det blev en annan modell än jag brukar köpa så det ska bli kul att testa dem! Jag köpte ett franslim till också, även det nytt för min del, så jag hoppas på ett bra resultat! Stadstrippen avslutades med en lunch på mitt sushiställe och ett sista inköp, denna gång en tröja i [vad jag hoppas är] samma mönster som en kjol jag har hemma. Kul!

Nu sitter jag på bussen, lite fattigare och gladare än imorse. Planen för idag är att åka hem, ta en kopp kaffe och fixa lite. Sedan ska jag plugga en stund, springa ett ärende och till sist, träffa Benjamin. Jag tror det kan bli en bra, produktiv eftermiddag, det känns skönt!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar