måndag 24 oktober 2016

Mörkt

Det är riktigt mörkt ute nu, inte bara på morgonen. Det känns som det är mörkt från att man rullar gardinen på morgonen, till att man släpar sig in genom dörren på eftermiddagen. Men så är det ju höst också.

Helgen har varit bra. I lördags fixade jag lite med bilder och nya datorn, försöker vänja mig. På kvällen var jag med tjejerna hos Olivia. Vi dansade och sjöng, pratade och åt massa gott, så det blev en lyckad kväll. På vägen hem mötte jag Benjamin och vi tog följe hem till mig genom duggregnet. 

Igår hade vi en riktig slapp-söndag! Vi åt choklad, drack kaffe och kollade film och serier på Netflix, bl.a. Sleepy Hollow! Igårkväll kom jag troligtvis i säng för sent, för när jag vaknade idag var jag supertrött. Förhoppningsvis släpper det under dagen, men jag tror ändå jag ska unna mig en ledig eftermiddag idag!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar