fredag 21 oktober 2016

En vecka kvar!

En grå, småregnig fredag. En bra representation av veckan som gått: det har varit en dyster sådan. Igår hade vi fysikprov och idag spanksaprov, fysiken gick riktigt dåligt och spanskan, tja, okej. Det är väldigt typiskt att inte kunna känna "yes, jag nailade det!" eller ens "vilken tur att jag pluggade så mycket!", men samtidigt är det skönt att kunna lägga allt bakom sig för stunden, och äntligen få ta det lite lugnt. Innan det är dags för lov ska jag jobba ikapp lite i matten, sedan blir det välförtjänt ledighet för min del!


Jag sitter nu på bussen och undrar om jag ens kommer hinna hem innan det är dags att gå igen. Jag ska nämligen på kalas hos en släkting idag! Anledningen till att jag inte åkt hemåt förrän nu är att jag i vanlig ordning tog den fredagsfika (kaffe) med Elias, Linnea, Corrynna och Emma innan jag påbörjade min hemfärd. Jag såg till att spendera de sista kronorna jag hade låst in i mitt kaffekort på Espresso house. Det gäller att vara ekonomisk när man köper halloweenkostym för alla sina pengar!



Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar