torsdag 1 september 2016

New in - Smått och gott!

Hej! Häromdagen var jag i stan och tittade på höstskor igen, jag hittade två par jag tyckte om som jag inte sett tidigare, men föll mellan storlekar. Jag bestämde mig tillslut för att köpa det par jag tittat på först, eftersom de var fina, i rätt storlek och framför allt: väldigt bekväma. Skorna jag köpte var svarta mockaboots med en relativt låg klossklack. Ofta när man har klack belastas fötterna lite dumt och det kan bli obekvämt om man går mycket under en dag, men i dessa fanns det en fluffig sula, som jag tror motverkar det. Jag har inte testat skorna till vardags än, eftersom jag inte sprayat dem (mot fukt), men jag har höga förväntningar på den där sulan! Haha.


Förutom skorna köpte jag strumpbyxor, både nylon och lite tjockare. Med på bilden finns också min nya eyeliner från Nyx. Jag tyckte [innan jag köpte den] att det skulle vara kul att testa något nytt i sminkväg och jag svär ju vid eyeliner, så jag tänkte att en vit eller färgad hade varit kul att testa (därav inköpet)! Det bästa med produkten hittills är att vingarna sitter kvar även efter att jag dragit av min moppehjälm, men annars tycker jag att den svarta är mycket snyggare, och kommer använda den mycket även i fortsättningen. Jag tror dock att det kan vara nice att experimentera lite med den vita tillsammans med ögonskugga eller i kombination med den svarta eyelinern!


Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar