söndag 25 september 2016

Hercules, räcker du mig näsdukarna?

Nu var det tydligen dags för förkylningen att sätta klorna i mig också! Sedan igår har jag varit superdrabbad och knappt orkat göra något. Tajmingen var lite dålig eftersom farfar&co kom på besök igår, och vi grillade och sådär (jag kände knappt smaken på maten), men så är det, ibland har man otur. Det var kul att träffas iaf, även om jag var väldigt mycket segare än vanligt!
Kenzo, en av hundarna som hälsade på igår!


Idag vaknade jag tidigt av, ni gissade rätt, förkylningen. Jag kunde inte somna om så jag mös ner mig med täcket i soffan, och åt frukost framför [Disneys] Hercules. Mysigt! Efter det har jag mest legat i olika soffor, sängar och stolar i huset och klagat på mitt tillstånd. Som det ser ut nu blir det troligtvis ingen skola imorgon för min del, vilket nog kan vara skönt, även om det blir en hel del hemarbete ändå. 

Förresten: Nu är jag nästan helt säker på att jag ska pierca mitt öra (ytterligare), får bara se när det blir. Jag är så taggad!!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar