onsdag 7 september 2016

Godmorgon!

Hej! Jag har precis ätit go'-frukost med Benjamin (som hade inställda lektioner idag) och ligger nu i sängen, tittandes på klockan där tiden bara rusar fram mot halv 11.
Jättegod morgonsmoothie med jordgubbsfil, mjölk, hallon, banan och kiwi!
Jag är vaken, relativt pigg och snart på bussen för ännu en onsdag i skolan. This is not what I signed up for. Men men, förhoppningsvis blir det bara en introduktionslektion i spanska, och sedan är jag fri att vänta på bussen alldeles för länge, för att sedan åka hem och plugga matte tills jag börjar fundera över att hoppa av skolan. Great! 

Det finns en grej jag ser fram emot idag! Jag ska beställa en mockakeps. Edgy. Förhoppningsvis blir det inte som förra gången jag köpte en trendig keps, då det slutade med att jag satt 400kr fattigare med en svart nit-keps i knät, som gick från ful-snygg till ett BIG no-no under bussresan hem. Hemska minnen. Det var troligtvis mitt mest irrationella köp hittills. Jag använde den en gång, men nu ligger den bara och samlar damm..

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar