tisdag 20 september 2016

Den eviga väntan

Det är dags för en [näst intill] evig väntan. Klassrådstiden förrådde mig i vanlig ordning och fick mig att missa min buss med bara några minuter. Nu ligger alltså betydligt fler minuter avsedda för olidlig väntan framför mig.

Idag hade vi kemilabb och historiaprov. Däremellan lyckades vi klämma in en sushi-lunch. Provet gick helt okej och sushin var god. Med andra ord har det varit en ganska bra dag. Trots väntan på bussen och matteläxan som väntar hemma, hoppas jag att den fortsätter på ett relativt bra spår. Om inte kan det hända att jag tvingas tröstäta en av de hemmagjorda maränger pappa gjorde igår..
Före- och efterbild på marängerna. Jag hann inte smaka på de färdiggräddade, men kan intyga att smeten var riktigt god! Haha!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar