onsdag 31 augusti 2016

Mattefika och onsdagsskola

Ny termin, nytt schema! Vårt har gett oss två timmars lunchrast på tisdagar, och trots att jag inte tänker göra det till en vana att äta ute då, fick det bli så igår. Jag och Linnea åkte in till stan och åt på Subway. Efter det blev det morotsmuffin och kaffe på Espresso house, tillsammans med lite matteplugg.
När skoldagen var slut åkte jag in till stan för att träffa mamma. Vi gick i lite affärer, tog en juice och sedan åkte vi till min gammelfarmor och fikade och åt mellanmål. Mysigt! 

På kvällen igår sov jag hos Benjamin. Vi lade oss ganska tidigt, men innan vi somnade hann vi se det sista avsnittet av Scream (säsong två). Den är ganska underhållande, så jag hoppas på ännu en säsong! 

Nu är jag, trots att det är onsdag, på väg till skolan. Vår spanska/engelska-lärare har flyttat runt lite lektioner så vi ska ha en lektion per onsdag i två veckor. Mindre kul, men det finns inte så mycket att göra åt det..

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar