onsdag 10 augusti 2016

Lights out

Hej! Den här dagen har varit bra och i princip bara handlat om film. Under förmiddagen satt jag och klippte min egen film, och på kvällen, efter att jag tagit en snabbfika med Emelie och Michelle och mött upp killarna, blev det bio. Vi såg Lights out som hade premiär idag. 

Det var jättekul att träffa alla och filmen tyckte jag den var okej. Den var absolut sevärd och ja, bra: men inget speciellt direkt. Särskilt inte med tanke på hur mycket jag gillade den förra skräckfilmen jag såg på bio (Conjuring 2). Efter bion åkte några av oss med i Arvids bil och efter en trevlig tur med lagom dos sång var jag hemma. Jag fixade klart filmerna jag började på i förmiddags, så nu är alla "delar" i serien sommarfilmer för i år klara! 

Just nu väntar jag på Emelie, som också såg Lights out idag (fast föreställningen efter vår). Jag erbjöd henne skydd här inatt, ifall hon skulle bli för rädd för filmen, haha. 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar