lördag 20 augusti 2016

Dags för bio, igen!

Hello! Nu är vi påväg till stan. Vi är jag, Amanda, Emelie och Ellen. Vi tänkte ta en fika på Le Pain Francais, innan det är dags att möta upp Alexandra, Ebba och Erik x2 för att gå på bio. Filmen vi ska se har premiär idag och heter Nerve, det är en thriller men jag misstänker att det är en typisk ungdomsfilm: ytlig och ja, inte särskilt "thrilling". Trots att mina förväntningar är mycket låga är jag taggad, att gå på bio är alltid kul och att göra det i gott sällskap? - Ännu bättre! Dessutom hoppas jag givetvis att jag blir glatt överraskad!


Dagen har varit bra hittills. Jag skulle egentligen jobba idag, men jag behövdes inte, så istället blev det en hemmadag med Benjamin. Jag väckte honom med färdiglagade amerikanska pannkakor med olika smaker, som vi åt framför några avsnitt av The Blacklist. Mysigt!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar