lördag 6 augusti 2016

Belöningsräkmacka och film-fix

Projektet har börjat, på nytt. Jag bestämde mig imorse för att det var lika bra att sätta igång direkt och det är just det dagen gått till: att i princip göra en kopia av den film jag redan klippt, men som inte gick att exportera som den borde. Det är inte lika kul denna gång, men jag hoppas att resultatet blir lika bra som originalet!


Trots mitt ihärdiga klippande har jag haft tid att lämna huset. Hela familjen packade in sig i bilen för en halvtimmes övningskörning (fortfarande lugn och avskild från trafik) följt av räkmacka på hamncafét med farmor. Trevligt! 

Nu ska jag lägga mig och ta igen det jag missat på bloggar och youtube, sedan ska jag lägga mig. Jag har inga direkta planer för imorgon, kanske jobbar ett par timmar om de ringer in mig, men annars blir det väl mer film-fix antar jag!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar