torsdag 21 juli 2016

Varför rör vi på oss?


Hej! De senaste dagarna har varit all about Pokémon. Det är vad som tagit upp mitt twitterflöde, vad konst-kontona jag kikar på på Instagram börjat applicera på bilder av allt möjligt som inte har med saken att göra (vilket de gör med alla trender...) och även det jag till stor del sysslat med. Jag och Benjamin har promenerat mycket de senaste dagarna pga spelet, och jag har även varit ute en del med Emelie. Det har varit kul, men jobbigt för mina stackars ben! Jag börjar också bli riktigt trött på alla buggar i spelet, dvs faktumet att det i stort sett bara fungerar som en aningen opreciserad karta över ens närområde då alla andra funktioner är trasiga, MEN förhoppningsvis åtgärdas det inom kort!


Benjamin // Emelie // Blommor vi hittade på vår Pokéwalk
Vad har mer hänt? Jo, igår var jag med Benjamin på dagen och vi åt chokladdoppad frukt framför en film. På kvällen var jag med Emelie och spelade tv-spel, kul! 

Idag tog jag och Benjamin (som återvände hit igår när Emelie gått) sovmorgon och sedan åkte jag in till stan för att träffa några klasskompisar. Det var jättevarmt så vi sökte upp en stor gräsmatta och satte oss i skuggan av mitt ego ett stort träd. På kvällen fullföljde vi min vår ursprungliga plan om att äta middag på Bombay och det var riktigt gott! Jag tycker mycket om indisk mat, men jag äter det väldigt sällan tyvärr! 

Linnea // Den indiska maten // Pokémon GO

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar