måndag 18 juli 2016

Pokémon och födelsedagar

Igår var vi på födelsedagsfest för min moster. Det var kul! Vi åt grillat, dansade och sjöng. Innan festen hann jag dessutom göra två saker som skulle förändra livet som jag kände det: 1) Jag laddade ner Pokémon Go 2) Jag förstörde en toalettring hemma hos mig. Båda sakerna kan tyckas onödiga och dumma, men jag tycker faktiskt Pokémon är ganska roligt, haha. Det är en sådan påhittig idé!

I förmiddags gick jag ut på en liten promenad för att testa spelet och efter det åkte jag till Gustav. Han fyllde 19 idag så vi firade honom lite med pizza och jacuzzibad (jag badade dock inte, utan nöjde mig med att njuta av solen som dök upp för en gångs skull!). Vi avslutade kvällen med film, men jag hann inte se så mycket för jag skulle träffa Emelie
Vi [jag och Emelie] var ute en stund och letade pokémons tills frös vi halvt ihjäl så vi for hemåt. Den första timmen (?) låg servrarna nere, så vi hängde vid ett lokalt utegym där Emelie hann slå sig ordentligt innan servrarna blev bättre. Hur det gick till är lite svårt att beskriva, men det såg väldigt kul ut och lämnade rejäla skrapsår (Jag höll på att avlida av skrattkramper). 

Imorgon ska jag och Benjamin till hans mamma, vilket ska bli jättemysigt, men just nu ska jag bara fokusera på att tina! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar