torsdag 23 juni 2016

Vad hände egentligen på poolpartyt?

Senast jag bloggade var det fredag kväll och jag var taggad för poolpartyt som väntade. Idag är det torsdag en vecka senare och jag kan meddela att kvällen innehöll både bra och dåligt. Det var kul att dansa och att träffa massa folk, tyvärr förstördes i stort sett hela kvällen och allt det för mig då jag råkade tappa min telefon i marken (för nästan första gången under de två år jag haft den) och den gick sönder, det blev något glapp. Som ni kanske förstår är det därför jag inte haft så stor lust att blogga, och dessutom därför det inte finns några kort från den kvällen!

I lördags satt jag hemma, mobillös, och gjorde något jag inte trodde jag skulle göra: Jag kollade på Orange is the new black, säsong 4. Ja, jag såg hela säsongen på en dag, och jag gillade den verkligen. Det förvånade mig eftersom jag tyckt att den varit relativt seg och upprepande under de senaste säsongerna. Det var tur att jag gav den senaste en chans och nu längtar jag faktiskt efter nästa!

En till inlägget ickerelaterad bild på mig och Kenzo!

I söndags hade jag till min förtjusning åter en telefon i min ägo och dagen fortsatte på samma lyckliga spår. Jag hade släktkalas här hemma med mat, jordgubbstårtor och självklart massa släktingar. Det var ett "litet" kalas på bara 21 personer och det var supermysigt! 

De vardagar som har passerat är lite av ett virrvarr i min hjärna, jag har blivit lite blind för vilken dag det är nu när det är lov. Jag har hur som helst främst spenderat dagarna som gått med Benjamin, och jag har dessutom varit lite med tjejerna. Igår såg vi (tjejerna, jag och Jesper) Sverige-matchen hos Ebba med pizza och chips, och trots att jag inte är ett fotbollsfan måste jag erkänna att jag blev lite blå när Sverige förlorade den sista matchen de kommer spela tillsammans med Zlatan. 

Nu springer jag fram och tillbaka i mitt hus, smakar på röror, lägger fram servetter och fixar mig. Det är nämligen dags för tjejkväll för att fira mig lite. Det blir nog jättetrevligt, de andra kommer om en timme ungefär! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar