fredag 10 juni 2016

Sommarlovet som fått oss att hålla ut!

Hadi, Bachir, Arvin, Corrynna, Melina,  jag (vad gör jag?) och Linnea.

Nu är det äntligen sommarlov och jag har överlevt även detta läsår (det har varit en kamp)! Jag hade skolavslutning idag med start kl. 10.00 och officiell start kl. 11.00. Vi började med att samla klassen till en picknick-fika med klassföreståndarna. Det bjöds på hembakat i solen och lärarna fick blommor, kaffe och annat som lärare gillar! Det var mysigt.

Efter den lilla picknicken började den "riktiga" avslutningen med sång, tal osv. Vissa uppträdanden var bättre än andra och det hela verkade ganska oplanerat, men vi sjöng i alla fall Den blomstertid nu kommer, så något var iaf i sin ordning! Det var avslutning utomhus (första gången för mig!) och jag måste faktiskt erkänna att jag saknar kyrkan som lokal, samt att stå på scenen... Efter avslutningen gick jag, Linnea och Melina och åt på Taco bar, vilket givetvis även denna gång var riktigt gott!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar