söndag 26 juni 2016

Sista ledigheten på ett tag

Hej hej! Nu sitter jag på mitt rum med Emelie. Vi har precis spelat lite spel i kvällssolen på balkongen. Innan hon kom var jag med Benjamin som sov här inatt. Vi gick på en promenad, men annars sov vi mest, haha. 

Igår var dagen efter midsommar och jag vaknade även då upp bredvid Benjamin, som kom mötte mig vid min dörr efter att jag varit hos Alice. Han gick hem relativt tidigt på dagen och då passade jag på att fixa bilderna från dagen innan. På kvällen åt jag pizza med familjen och sedan åkte jag till Emelie för att vara med henne och några tjejer från hennes klass. Vi hade det trevligt; vi tog en liten promenad, men sedan började det åska och blixtra så vi gick in och spelade Cards against humanity. Jag gick hem runt ett, efter en bra kväll med trevligt sällskap!

Nu är det snart dags för mig att försöka sova eftersom det är dags att börja jobba imorgon. Det är min första arbetsdag på en följande treveckors-period. Vi får hoppas att det blir kul!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar