måndag 6 juni 2016

Nationaldagen

Hej på er! Nu ligger jag ovanpå täckena i min säng i hopp om att kunna sova en blund inatt. Sova ska jag dock inte göra riktigt än, för just nu skypar jag med Emelie. Det har jag gjort ett par timmar nu, medan jag fixat kort och lite så!

Dagen idag har varit bra! Imorse var jag med Benjamin en stund, han sov här. Vi var riktigt trötta och sega, för värmen gjorde det så svårt att sova inatt, men vi lyckades ändå ta oss upp och äta frukost ihop! 

Vid två mötte jag upp Joel hos honom och sedan gick vi, tillsammans med hans kompis Anton, på picknick. Picknickfestival till och med. Deras kompis och hans band skulle spela där så vi slog oss ner i gräset med lite kakor och dricka och lyssnade. Efter det lämnade vi ganska snart området och Joel följde mig till stan. Jag hade ett ärende att göra, men det blev inte av eftersom affären jag skulle till var stängs (pga att det var nationaldagen idag). Det fick helt enkelt bli sushi istället, innan vi skiljes åt och jag åkte hem! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar