söndag 12 juni 2016

En bra första helg

Det har varit en bra helg. Jag började den med lite födelsedagsfirande hos och för Linnea. Det bjöds på god mat och efterrätt, vi spelade spel, pratade, badade i hennes pool och så. Det var verkligen jättetrevligt och det var kul att få träffa hennes kompisar, som var jättehärliga!


Igår (lördag) sov jag mig genom nästa hela dagen. Inte så konstigt med tanke på hur stressad jag varit det senaste. Kroppen kände nog redan då att det var lov. På kvällen kom Benjamin hit och sov här, och imorse hängde han med mig och familjen till farfar på för att grilla (och fira mig lite). Vi hade det mysigt med god mat, gott sällskap och framför allt fluffiga björn-hundar! Nu har vi nyss träffat lite vänner och ska krypa ner i sängen med popcorn och kolla på film. Det blir bra!


 Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar