onsdag 1 juni 2016

Domedagen

Det är nästan över nu, mitt första år på den här skolan. 
Idag har jag haft två examinationer, så nu är det bara EN grej kvar innan sommarlovet. 

Dagen idag startades igång med fysikprov. Jag hade pluggat mycket men jag kände att provet var väldigt överkurs och det gick faktiskt riktigt dåligt. Det var således en väldigt besviken och nedslagen Natasha som sökte tröst på närmaste sushibar. 

Efter mindre än en timme var jag tillbaka bland skolans många och långa trappor. Vid toppen av dem väntade en till liten del av helvetet. Som tredje gupp presenterade vi vår säl-studie, och det gick helt okej med tanke på omständigheterna (att jag behövt fokusera så mycket på fysiken), men ändå. Första delen av dagen var alltså inte särskilt bra.

Nu har jag precis fått betyg i matte och rör mig sakta men säkert hemåt med buss. Väl hemma tänker jag bara ta det lugnt och senare ikväll ska jag på utsparksfest, det blir kul och räddar förhoppningsvis dagen! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar