söndag 1 maj 2016

Söndag


"Grattis; ni får ledigt från onsdag till och med söndag" förvandlades snart till "grattis ni får plugga hemifrån från måndag till och med söndag". Torsdagens fysikplanering för nästa vecka gjorde jag idag. Andra läxor och uppgifter får vänta tills veckan drar igång imorgon. Trots att allt verkar läggas på hög just nu, och mycket ska göras under kort tid, så känner jag mig okej. Jag har saker att längta till, både denna veckan och längre fram, och det motiverar mig!

Dagen har som tur är inte bara bestått av plugg. I förmiddags var jag med Benjamin och vi såg på en bra film, men jag vet inte vad den hette tyvärr. Vi satt i uterummet och drack kaffe i solen också, väldigt mysigt! Igår hade vi det också trevligt. Vi grillade hemma hos Benjamins farmor med hans släktingar på dagen. Det var trevligt och maten var supergod! 

Imorgon ska jag till skolan lite innan vi börjar för att klippa vidare (klart?) vår engelskafilm. Jag är taggad faktiskt, det ska bli kul att se den färdiga produkten! Senare på dagen ska vi simma, det är jag inte lika glad över...

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar