fredag 20 maj 2016

Sista sälskådningen

Hej! Nu sitter jag och fixar lite säl-bilder från dagens studier. Jag tror dagens besök var det sista, så nu återstår det att skriva ihop allt och sedan göra det till en snygg Powerpoint. Det är mycket jobb kvar, men nu är det helg så orka tänka på det!

Idag hade jag spanskaprov på skrivdelen. Det gick bra tror jag, det var ganska lätt överlag, men temat gjorde det lite svårt att få in olika tempus osv.. Det är bara muntliga kvar i spanskan nu! Skönt! På eftermiddagen blev det som sagt säl-skådande, och sedan åkte jag och mamma till stan, tog en sushi och kollade runt lite. Jag ska på en 90-talsfest om typ två veckor så jag köpte en choker (så fult haha), och kvällen har mest gått åt till att hitta en bra outfit och frisyr till kvällen i fråga... Det kommer bli kul tror (hoppas) jag, köpte min biljett idag!





Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar