torsdag 14 april 2016

En solig torsdag

Hej! Nu sitter jag på bussen, mina ögon svider för jag blev akut-trött och jag längtar hem till kaffe och mamma! Det har varit en ganska bra dag idag och vädret har varit på topp, så jag mår bra! 

Allt började med att jag vaknade med ett ryck, andades in dramatiskt och satte mig upp i sängen, klockan 06.45 imorse. Det var nämligen dags att ha NP-tal idag. Talet gick bra (kändes det som iaf) och jag fick vara först ut, som jag hoppats på. När alla tal var klara hade vi två timmar kvar till nästa lektion, så jag, Melina, Corrynna och Simon åkte in till stan. Väl där hittade vi efter lite letande ett ställe där man kunde äta lunch 10.30 på morgonen. Vi åt sushi och sedan fikade vi, trevligt! 

När vi var tillbaka i skolan hade vi fysik, vilket inte var särskilt kul, men på engelskan som efterföljde satte vi oss på ett café vid hamnen och jobbade med våra manus (vi ska göra film). Mysigt! 
"Balkong"-häng i solen på fysikrasten


Idag har jag ingenting att plugga på, vilket känns lite konstigt med tanke på hur mitt liv sett ut de senaste veckorna. Det ska bli skönt att äntligen få ta en ledig eftermiddag efter allt slit!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar