måndag 21 mars 2016

Världens beskaste choklad

Måndag igen. Det känns som jag är mitt i en kaksmet där chokladflingorna i själva verket är examinationer, men det är bara att kämpa på! På fredag ska jag ha en riktig kickstart på ett förhoppningsvis bra lov! Det blir tjejkväll/födelsedagsfirande hos Amanda och på lördag blir det påsk med allt som hör till. I veckan som kommer, måste jag förvisso plugga en hel del, men bortsett från det ska jag passa på att vara med vänner, ta sovmorgnar, göra sådant som jag tycker är kul och bara ha det bra. Känna lite lugn för en gångs skull. 
Sommarfika med släkten för ett eller två år sedan

Efter lovet är det pang på med prov och inlämningar igen, men då är det bara drygt två månader kvar till sommarlovet, det vi alla väntar på! Faktum är att jag redan ikväll ska skriva ut en ledighetsansökan (förutsatt att jag hittar den på min skolas hemsida där den hålls väl gömd) inför en dag juni då den ljuva studentsäsongen väntar mina vänner, och jag hade tänkt vara med på ett hörn. Ska nästla mig in på utspring och dyka upp som gubben i lådan med tutor och roligt att hänga om halsarna. Detta kommer förmodligen ske medan tankarna förs två år framåt i tiden, då det äntligen är min tur...

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar