fredag 11 mars 2016

Uppe med tuppen

(Yesterday)
Hello! Det är tidigt, men solen är på väg upp. Jag själv är på väg till skolan, lite tidigare än vanligt. Vi ska få information om individuella val och programfördjupningsval, som vi ska göra inför nästa år. Jag har redan valt I-val (spanska 4) och vet vad jag ska välja för ytterligare inriktning men det känns ändå bra att få full koll på hur allt fungerar! 

Igår pluggade jag lite på biologin: ändrade runt lite, fotnotade, skrev ut, läste, slängde. Nu ser det ganska färdigt ut, det finns inte så mycket mer man kan göra inom ramen för antal ord vi fått tyvärr. Jag ska skicka in det sen, ska bli skönt att ha det ur världen för nu! 

Innan jag går hem och tar en sista titt på inlämningen ska jag nog svänga förbi stan. Jag behöver en mascara och är lite sugen på att strosa runt. Det lugnar ner mig lite efter en vecka med tankarna på skolan. Ikväll ska jag kanske vara med Benjamin, annars blir det imorgon!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar